utvilad

Godmorgon godmorgon.

Såhär gick det till i lördags, vi gick aldrig och la oss. Jag och en person till var väl de sista som stod upp klockan nio på morgonen när vi skulle ta en cigarett och sen gå och lägga oss. Sen gjorde vi som vi sa, vi gick och la oss. Men somnade inte helt enkelt, eller han vet jag inte om men jag slumrade till en kort stund sen var det kört, halv elva kom Sassa in med städare och började härja, så då var det slut på det roliga, vi gick upp städade en del sen åkte vi hem till Ellika jag och hon. Försökte verkligen hålla oss vakna till efter middagen i allafall. Jag hade jätte roligt i lördags men det är en sådan kväll som man ändå inte vill uppleva igen. Vi var vakna 37 eller 38 timmar i sträck och tolv av de timmarna var fyllda med alkohol, under dessa timmar hade man ätit två bananer och en macka ungefär. Ingen bra blandning.

Kommer ni ihåg Fanny, Kissies föredetta bästa kompis? Hon var där, vi pratade inte så mycket men hon var trevlig, önskade låtar hos vår professionella DJ, The computer osv. Jävla roligt också, det var en kille där som trodde att bara för att han bott i Oslo i fyra månader så ÄR han norrman, gick runt och trodde att han bröt på norska, "kom inte på" vad vissa ord hette på svenska osv. När han egentligen var hel svensk. Han hade jag ett gott skratt åt den kvällen i allafall. Nu åker jag snart till syrran, inte så långt kvar. Längtar!

Nej nu ska jag äta frukost, gick och la mig efter middagen igår någongång och vi åt en jätte tidig middag vid ca halv sex, sen har jag nussat fram till åtta idag så nu är jag utvilad och ska äta! Blev inga bilder igår förresten, glömde ta kort, men kan säkert norpa åt mig på facebook. Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0