förändringar finns överallt

Senaste tiden har man definitivt märkt hur alla bloggare förändras. Vissa till det sämre och andra till det bättre. Jag skulle kunna sitta i timmar och kritisera alla bloggare/bloggerskor på hundra olika sätt och punkter men det tänker jag inte göra.

Till att börja med; Stina-Lee www.stinalee.se Vad har hänt med henne? När jag började läsa hennes blogg verkade hon som en riktigt trevlig tjej, hon skrev om sitt liv, sina hundar, sitt förhållande och sin vardag. Var väl inte världens åktur att läsa kankse men det var trevligt och naturligt helt enkelt. Hon gjorde saker varje dag, man fick se mycket bilder på vänner, nära och kära, och hon debatterade om en hel del. Vad gör hon nu? Jo hon skriver fortfarande om sitt liv, men vad gör hon!? Ingenting! Hon är 20+, det enda hon gör är att sitta hemma, hon publicerar bilder på sig själv, endast! Nej förlåt, hennes söta hundar också.

Isabella Löwengrip www.blondinbella.se Jag hatade henne, jag formligen hatade henne. Fördomar jag vet, men men vi alla har dem. Jag tyckte att hon var en liten rosaklädd blondin som trodde att hon var så mycket bättre än alla andra, ordförande i Fina Flickor Röker Inte, för alla som röker är ju dåliga människor, eller hur? Men se nu, hon har vuxit upp till en mogen "sjuttonårig kvinna", driver riktiga företag och är skitduktig rent ut sagt. Hennes blogg är intressant och hon är rent ut sagt framgångsrik. Det är jätte tråkigt att hon lagt av nu för ett tag framåt, jag säger som Katrin, vi behöver Blondinbella i bloggvärlden!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0