you are all i need

Förjävla dålig uppdatering, i know. Shit happends. Jag sitter med fullaste allvar och tittar på Bazil Mouse på Disney Channel, hur bra som helst och tillochmed spännande.

Middagen i fredags på Huset blev till en riktigt lyckad kväll, började som en sofistikerad middag observera då att detta var vid förrätten, vid varmrätten var det mer prat, gladare miner, ja mer alkohol helt enkelt. Kvällen slutade i en otroligt jävla rolig fest. Det var så mycket folk att man inte såg sina fötter framför sig. Riktigt roligt hade vi hela natten!


Jag och Joel lyckas ofta få till sådana här underbat skumma bilder på oss. Nathalie längst bak har också lyckats denna gången.

Lördagen blev betydligt mycket lungnare, jag och Ellika satt vid Mosebacke, på Södra bars otroligt mysiga uteservering med bästa utsikten i stan. Vi lyckades vara där ganska tidigt så vi hann med att sitta ute på terassen och bara snacka lite innan dansen drog igång till max och allt folk började ösa in. Träffade många sjuuuukt bra kompisar där. Jävlar va bra ni är! Kan tyvärr inte lägga upp några bilder från gårdagen, tog några enstaka men jag vet fan inte var min sladd till kameran är. Hmm. Min söndag ser ut så som jobba, som fan. Har en debattartikel och en uppsats som ska vara klara. Har en deadline till 00.00 ikväll. Jag måste förbi Ellika också, för att hämta lite saker som jag lyckades lämna igår, Tråkigt att jag inte kan få upp mina bilder, ganska söta faktiskt. Jag älskar Stockholm under kvällstid, när man bara ser lampor och ljus lysa upp byggnader och vattnet.


Stockholm

Nästa helg kommer jag befinna mig i Oslo och förhoppningsvis avnjuta en fika och kanske en utsikt över Karl Johan, enligt mig och många andra, Oslos finaste gata. Vet ej hur mycket jag kommer skriva under min tid där, kommer att vara borta från nu på fredag till torsdagen efter, ska nämligen fixa naglarna på torsdag så då måste jag vara i Stockholm. Ska bli så härligt att få träffa syster igen, det var ett tag sen nu, Mitten av Augusti var sist tror jag. Nu tog Bazil Mouse slut så nu är det dags att sätta igång med arbetet.


Karl Johan slussen, Oslo






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0