unbreakable

Back to the 90´s eller vad säger ni? Jag dansade minsann tryckare till den här någon gång i mellanstadiet skulle jag tro. Det var väl mysigt när man gick på klassfester och sånt, det fanns inga andra killar utom de i klassen ungefär. Alla tjejer satt på ena sidan av rummet och killarna på  andra. De tog ett jädrans tag innan de första paret gick upp och dansade vare sig man skulle dansa tryckare eller den där bug-imitationen alla höll på med.

Nu sket sig allt. Vad jag försökte lägga upp var Westlifes låt - Unbreakable men mitt kära internet ville sig inte alls.
Ni får nynna till den helt enkelt, eller söka på youtube!


Nu blir det Scrubs och sen nannatime, ska till gymmet imorgon bitti, take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0