tvåtusenåtta

Godkväll kära läsare

Min dag har varit, ja helt normal för en stressad artonåring som ibland har alldeles för mycket att göra. Humöret går upp och ned absolut hela tiden och det känns väl sådär, Måste hålla med Blondinbella lite där om att det är en tuff ålder med humörsvängningar, låter som jag talar om klimakteriet. Men tro mig det gör jag inte! Det är jobbigt med alla känslor som går som en bergochdalbana hela tiden, believe me. Tex. så blev jag så besviken på en kompis idag så jag visste inte var jag skulle ta vägen, mår fortfarande inte toppen för det men jag är inte särskilt långsiktig av mig och håller mest in på känslorna ändå, så ingenting hon behöver ta skada av.

Har varit i skolan idag i allafall, efter det åkte jag till Upplandsväsby och bokade tid för tatuering, blev inte förrän första veckan i november, men så länge ska jag nog klara att vänta. Kom hem till ett hus fyllt med endast faster och mina två kusiner, de hade lagat middag till alla i familjen och till farbror medans de andra hjälpte till att ta av masten på båten, sedan har jag städat, hela kvällen. Är inte klar på långa vägar men det ser mycket fräschare ut nu. Har rensat ut tre stora papperspåsar från garderoben, skönt! Nu får jag äntligen plats med en del, ska ta med mig lite till syrran när jag åker dit och se om det är något hon vill ha. Vad jag är snäll! Har bokat flygbiljett till Oslo nu, ungefär när det är löning, om cirkus två-tre veckor. Ska bli så skönt, och i vanliga fall är jag ju bara där över en helg men nu får jag mycket mer tid med syrran. Ska bli härligt. Sen efter det tänker jag inte vänta så länge med att åka dit igen. Så mysigt där på hösten framförallt. Nej, nu är det faktiskt läggdags, ska till gymmet imorgon, mitt pass börjar nio, så nu måste jag sova, gå upp tidigt och äta en stadig frukost. Hoppas vi har något i kylen som är ätbart.

Godnatt och sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0