tvåtusenåtta 10 11

Utvilad som bara den just nu känner jag. Har precis ätit en sen lunch så vi får se hur det blir med middag ikväll eftersom vi ska vara på Stadion vid åtta. Nu känner jag mig lite stressad, jag behöver åka till vårt lilla "kommuntorg" och sedan måste jag åka in till stan, för att seda bege mig till Ellika och göra mig iordning och sen åka till stan igen. Hmm, detta ska jag göra på fyra och en halv timme, och jag sitter i princip som nyvaken. Visst har jag varit vaken i flera timmar men jag sitter i mjukiskläder, oduschad osv. Nu tar jag en sväng till torget, för att göra lite skitgöra, sen får jag pallra mig in i duschen och sen till stan. Suck det är långt till stan. Jag orkar inte, men jag måste innan de stänger. Det kostar att ha skoj och vill man bli fin får man lida pin.

Bråttom bråttom, vi hörs sen, drar en snabbis hemma hos Ellika tror jag, plus att kameran följer såklart med ikväll också.

Ha en jätte trevlig lördagkväll Carro!

Kommentarer
Postat av: Carro

NAW tack desamma Cissi <3, carro fyllde år idag så jag va hos henne och firade :D

2008-10-11 @ 23:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0