onsdagskvällen

Ja igår blev det ju utgång igen eftersom Alexandra fyllde år. Vi började kvällen hemma hos Sassa med champagne och drinkar och såklart sex and the city och sedan drog det av till en mysig kubansk liten krog, det var riktigt mysigt med vissa undantag.

Jag, Sassa och Fanny drog vidare vid tolv till laroy där man såklart lyckades hamna på en oerhört hemsk bild som såklart lades upp på stureplans hemsida. Det tycker vi inte om. Vi hade riktigt roligt bara vi tjejer, var en lyckad kväll. Imorse var man trött och äcklig såklart, hade idrott i spöregn klockan tio. Har precis kommit hem från skolan och har lite bråttom, ska nämligen på middag hos min mormor halv fem, så jag måste hoppa in i duschen nu.

Höjdpunkten var definitivt igår att Alex Schulman, världens bästa bloggare var på Laroy igår.


Sassa, Fanny, jag och Desiré


Alex Schulman

Nu måste jag hoppa in i badrummet, vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0