mysiglitenhemmakväll

Fredag igen då alltså. Imorse när jag vaknade var jag så stel och hade så ont i ryggen att jag inte kunde resa mig ur sängen. Eftersom jag haft det många gånger förrut så har jag lärt mig en hel del trick. Haha. Det blev alltså inget gym för mig pga ryggen den här morgonen. Men jag ska äta lite lunch nu sen ska jag till skolan och försöka prata med så många lärare som möjligt och se vad jag kan göra för något.

Kvällen ser jag fram emot väldigt mycket faktiskt. Jag ska bara ha en lugn, skön hemmakväll tillsammans med Ellika. Har kommit fram till det att jag har varit ute alldeles för mycket sista månaderna, det är inte snällt mot mig själv, kroppen eller min ekonomi, det kostar ju att ligga på topp.

Jag och Ellika ska i allafall först såklart äta middag, sen krypa ned oss i soffan med massa goda saker så som chips, godis, nötter, choklad, gurk o morotsstänger och sen en superbra film. Filmen kommer bli svår att bestämma, vi har väl inte sån otroligt lik filmsmak. Men jag ser verkligen fram emot den här kvällen, i vanliga fall är jag väl den som är först ut på krogen o drar igång direkt. Men inte ikväll. Rehab-kväll? Haha. Imorgon dock, lördag då ska vi ut, såklart. Ska ju träffa Joel då också! Han jobbar där dit vi ska. Vi ska nämligen till Huset i gamla stan. Mysigt ställe, de firar 6 månader ikväll, så ikväll kommer det bjudas på champagne, tårta, roliga överraskningar osv. Självklart vill jag vara där, men Joel får helt enkelt spara lite till mig av allt det roliga. Känns bara skönare att gå ut på en lördag då man verkligen hinner vila upp sig. Och som sagt så mår ju inte min rygg så bra för tillfället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0