lördag i bilder

Hoppas ni haft en bra helg, jag tänkte vara väldigt generös idag och bjuda på två rejäla "drunkens" från lördag-kvällen. Det finns så många fler drunkens men de ska absolut inte publiceras här. Det ligger ju dock redan på facebook. Det blev en hyfsat galen kväll men vi hade väldigt roligt. Dock inte lika roligt idag, haha.


Madeleine, Ellika och sen jag

Kim och jag, (lika fulla och glada båda två)

That is enough of pictures. Som sagt så har min kära vän Joel redan har lagt upp alla dessa bilder på facebook. Jag får väl erkänna att jag var ganska så kamerakåt den kvällen, jag är aldrig kamerakåt. Jag som aldrig dansar utan som föredrar att mingla runt lite, jo jag var såklart tillochmed uppe på scenen och dansade. Det var en speciell kväll men riktigt rolig, tyckte att allt som kan gå fel, gick fel innan vi gick ut men det löste sig. En vacker dag ska jag komma ihåg att ta med mig min kamera och då ska jag blotta Joel på riktiga fyllebilder, alla fyllebilder som går!

                                                                     Joel, hämnden kommer bli så ljuv.

Nu måste jag ta och sova, om jag överhuvudtaget ska komma upp imorgon, Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0