utan undantag

Jag var lycklig när jag gjorde min första tatuering, you see?



Jag var jätte sjuk men jag var lycklig. Hmm.. Olika saker gör olika människor lyckliga. Gegga med kärlek och förhållanden, eller sätt bläck under huden. Ja det stämmer, jag är inte så mycket för förhållanden. För det första, för att det känns som att jag alltid haft pojkvän, för det andra, jag har varit singel sen i februari och det var länge sen jag mådde bättre, för det tredje;Varför? Jag är arton, förhoppningsvis flyttar jag långt bort i sommar, eller tillräckligt långt bort för att slippa den här skiten. Nja, gegga med kärlek är inte min grej, inte nu. I såfall ska han vara JÄVLIGT bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0