snart är det jul. är ni medvetna om det?

Godkväll bloggen.

Idag har det ju varit första advent, men ingenting som jag tyvärr har märkt av. Med tanke på att jag varit borta i princip hela dagen. Jag har som tradition att varje år ge julkalendern en chans. TV-kalendern alltså. Vid tio imorgon har jag min första lektion men klockan 07:15 så sitter jag bänkad framför the television.

Får se om det är något att ha denna gång. Lite julmys borde man ha varje morgon, det är när julkalendern börjar som man vet att julen närmar sig och sedan därpå ett nytt år. Vad ska ni göra på Nyår? Jag och Ellika tänkte planera vårat imorgon. Vi har en spikad middag än så länge. År 2009 kommer bli ett händelserikt år. I mellandagarna kommer det självklart komma en sammanfattning av 2008  också.

Nu är det dags för mig att knyta mig. Vi hörs imorgon, Lev väl.

Kommentarer
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Tack så jättemycket!

Kramar Louise

2008-12-01 @ 05:48:41
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0