let's just say; Karma bit my ass

Igårkväll när jag var påväg hem från en kväll på krogen, fick jag syn på en olåst cykel i diket. Säkert någon som lånat den på fyllan en bit hem på vägen liksom, den lånar jag med, tänkte jag. Högklackat och inte helt i spiknyktert tillstånd hoppar jagupp på cykeln och ska trampa iväg, den var alldeles för hög för mig men jag försökte komma upp på sadeln ändå. När jag precis ska börja trampa, med båda fötterna på pedalerna märker jag att det finns ingen kedja på cykeln och båda däcken är punkterade. Oh No! Var det enda som gick igenom mitt huvud medan jag rent ut sagt tippade omkull, rakt ned på asfalten med höger sida ner. Tog mig upp och började knata hem. Vi kan ju säga att Karma bet mig i stjärten för att jag tänkte låna den där jävla cykeln. Vaknade upp imorse med en jätte öm höft, ett ganska fint blåmärke och en svullen handled. Fy fan. Synd att jag var ensam, det måste ha sett jävligt roligt ut. Haha

Ska snart lägga upp bild på tatueringen. Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0