kursiv

Klockan närmar sig alltså 03.00 och nej jag sover inte. Jag börjar känna mig som en sådan där person som aldrig sover. Men det gör jag väl, ibland kanske?

Påvägen hem nu ikväll var jag så trött så jag kunde inte ens hålla upp ögonen när jag satt på bussen, jag kom in, tvättade av mig, borstade tänderna och begav mig mot sängen. Trött som fan men kunde inte sova. Jag har legat och vridigt och vänt på mig nu sen elva... Jag kommer få liggsår. 18 år och liggsår.  Det enda jag tjatar om på den här jävla bloggen är att jag inte kan sova. Men vet ni vad? Jag ser fram emot lördag, så galet mycket så jag håller ju på att bli tokig. Jag håller även på att bli sjuk och ska då på lördag stå ute i flera timmar. Men strunt samma! Ska bli riktigt jävla underbart. Någon som har  nå tips på sömn mediciner kanske? Nu menar jag inte bokstavligen mediciner utan mer bra råd och tips. Någon? Kanske?

Nu tänker jag återgå till tv:n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0