............................................................................................................

Bilden är lite suddig, och tatueringen lite svullen och röd, då detta kortet togs morgonen efter kvällen innan liksom. Men här kommer det (nästan) slutgiltiga resultatet i ett suddigt format. Det översta är en variant på tvillingens zodiac, och den nedre på vädurens. Min kroppshållning ser väldigt lustig ut måste jag säga, jag lutar mig framåt på något konstigt vis.


This is my newest familymember

Kommentarer
Postat av: Carolin

snygg tatuering cissi :D!

2008-11-10 @ 23:28:58
Postat av: Cissi

tack tack carro!!!

2008-11-11 @ 08:42:49
URL: http://scaarlet2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0