Du kan lika gärna hoppa från balkongen direkt

Det var ett tag sen jag köpte ny mobil, snart ett år sedan, förra julen. Med detta vill jag säga att det var ett tag sen jag satt och gjorde knasiga så kallade poser och tog kort på mig själv. Men nu minsann, jag är tillbaka. Eller jag försöker i allafall.



Damn, I'm hot, right? Ligger och kollar på MTV, och det går hundratals sådanahär "smsa-och-beställ-till-din-mobil-reklamer", är det någon som går på den skiten? Stackars den ensamma lilla saten som sitter och skickar in sms till sådana nummer för att se om han själv passar ihop med tjejen han är kär i, för att sedan antingen få en otrolig uppmuntran till svar eller en stor besvikelse; Grattis, ni är som gjorda för varandra! eller kanske Det är ingen idé, du kan lika gärna gå och hänga dig. Det är så menigslöst det där, förstår att folk kan tjäna pengar på att lura folk, men det där är bara brutalt.

En grej som faktiskt är rolig är att skicka sms-frågor till 118 118. De säger ju att de har svar på allt. Skicka en fråga som lyder Vad är en röd socka? Så ska ni minsann få en rolig överraskning till svar.

Imorgon ska jag på julmarknaden på Gröna Lund med en vän, ska bli mysigt. Hoppas vädret håller sig någorlunda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0