Mythos och sol

Åkte hemifrån vid fyratiden idag och kom hem för kanske en timme sen, det är nästan 12 timmar sen jag åkte, hmm. känns konstigt. Men men, har varit på Gröna Lund idag faktiskt, på inspelningen av sommarkrysset som sänds på Tv4. Jag försökte undvika alla kameror men det kom tydligen en close up på mig och en del andra. Ibland går det ju itne riktigt som man vill. En av dansarna som var på scen med Ola eller Danny eller vem av dem det nu var, Damn! säger jag bara, inte helt tokig

Såg bloggerskan "Kissie" idag på t-centralen när vi var påväg mot Elin efter. Det var ingen höjdare kan jag säga, gick med en killkompis som inte gillar henne alls. Han sa några väl valda ord om henne. Haha, jag är inte heller någon beundrare till henne direkt, men men, alla är olika.

Pratade lite om såkallade fjortisar idag och hur "modet" har utvecklats från när vi själva var i den perioden. Det är helt galet! Förstår ni hur mycket företaget som skapade idominsalva har gått i vinst. Och inte för att folk använder de när de har torra utslag eller liknande, utan för att tretton-fjortonåringar har det på läpparna? Nej det är helt galet hur vissa människor ser ut idag. När jag vi var inne i den perioden var det tajta jeans och nån hoodtröja som gällde. Nu är det så lite kläder som möjligt, hur kallt det än är. Kritvita läppar som skär mot de hårdsminkade ansiktet och så stort hår som möjligt, gärna extremblonderat med kolsvart utväxt.

Efter det kom vi in lite på piercingar. Det har i princip blivit fjortisstämpel med piercingar. Jag själv har ju två stycken för tillfället, en i naveln som jag haft i fem år och en på ett annat ställe som jag haft i ungefär ett år (Eftersom det finns många som inte vet att jag har den och som inte ska veta det så skriver jag inte ut var den sitter, men nej inte mellan benen). Men då piercingar i naveln har blivit störst stämplat. Och visst man kanske borde ta ut den jag vet inte, jag var väl kanske tretton när jag gjorde den, jag och en kompis gjorde den tillsammans dagen då vi känt varandra i ett år. Vi har inte träffas inte så ofta längre och jag vet inte. Jag känner ignet behov helt enkelt av att ta ut den. Jag har hellre en diskret stav i naveln än ett fult ärr. I allafall just nu. Nej fy fan, nu skiter vi i det här. Jag tycker man ska pierca sig för att man själv tycker det är snyggt och dylikt och inte för att alla andra "coola" har det.

Imorgon har jag match med mina 97:or, vi ska samlas vid tolv, efter det ska jag hem till J och kolla på en film, som enligt han själv är "typ världens bästa film" sen ska jag bara hem och tvätta och packa, eftersom jag åker på tisdag! Det ska bli så skönt! Perfect timing säger jag bara. Ska bara koppla bort allt i en vecka och bara njuta av solen och Mythos, men nu är det dags att sova. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vem kan denna j vara!? hmm svårt att lista ut, JATTE som du verkligen aldrig skulle ha sex med va!? HAHAHHAHAHA

2008-05-21 @ 13:32:14
Postat av: Jag själv

Jävla onödig kommentar va? men det är kul att du själv verkar bli road av den iaf.

2008-06-14 @ 18:55:07
URL: http://scaarlet2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0