mellan himmel och jord? Finns det?

Jag har tagit på mig för mycket av allt som går.  Ingenting är okej just nu allting är faktiskt rent åt helvete. Jag har en sk. kompis som beter sig som ett svin, hon har ljuger för mig hela tiden, hon går inte att lite på för fem öre, hon försöker med vilja få mig och mina nära att må dåligt? Hur schysst är det här?

Jag har ett ex som ja, vi ska inte gå in på det, men det är konstigt, väldigt konstigt. Ingenting är bra just nu om man säger så.

Jag har två kompisar, två bra kompisar som jag kan lita på men just nu känns allting bara helt fel, nu ska jag gå ut och ta en lång promenad och bara rensa tankarna på allt som finns ungefär... Jag vill bara koppla bort allt. Farmor, Farfar, Mormor och Morfar kommer på middag sen också så jag ska prata lite med de, och sen förhoppningsvis träffa Ellika och snacka. Hon är så sjukt bra att prata med, man mår alltid bättre efter.

Tack Ellika och Fanny för att ni finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0