grekland, here i come!

I
går var det alltså 17 Maj! Det blev inget firande för mig i år. Hade så gärna velat åka till syrran i Oslo och fira med de, men nej... Jag får slå till 6 Juni istället tror jag den här gången. Vi som är både svenska och norska måste ju slå på stort de dagarna. Haha

 


Imorgon åker jag!!!! Rent tekniskt eftersom klockan är över tolv.. jag åker på tisdag. Så imorgon är det till skolan som gäller.. SUCK! Men Grekland, i en vecka. Fy fan vad skönt säger jag bara! Ska bara njuta av maten, solen, stranden, Mythos, havet och ja ALLT!

Men jag har något att se fram emot, och vi åker så tajmat, tisdag till tisdag, så skönt!!! Nu är det sovdags för min del...

   
image442

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0