grattis hjärtat

Först och främst, Grattis min älskade Fanny på födelsedagen, awesome and sweet!


image422

(Jag och bästa vännen på Valborg. Är hon inte läcker? Jag ser väl mest ut som en arg hippie, jag vet itne vad jag har på huvudet, hittade en skumliknande sak)

Jag har blivit riktigt dålig på att uppdatera och det ber jag om ursäkt för men så blir det ibland. Jag och Fansan gjorde en rolig grej igår, vi tog en impuls tur ut till Grisslehamn för att hälsa på några kompisar. Det blev en trevlig kväll och vi tog vårt första bad igår första maj, och en riktigt varm bastu runda direkt efter. Vi åkte hem idag strax efter fyra...

Kvällen idag blev riktigt mysig, jag och Fansan var hemma hos Ellika och bara myste, pratade lite skit och kollade på 20 avsnitt av Mysteriet på Greveholm.

Kvällen slutade väl inte riktigt lika bra kanske, blev rätt så irriterad på en kompis. Jag orkar inte vara grinig så jag struntar i det, men det visar tyvärr att jag inte kan lita på personen. Jävligt tråkigt, men vad ska man göra?

Ligger och kollar på det här programmet Sanningens ögonblick tror jag att det heter och det är ju bara helt sjukt, det finns inte en chans någonsin att jag skulle utsätta mig själv för något sånt. Jag skulle definitivt aldrig låta min partner eller liknande medverka, rent hypotetiskt då. Det här är ju bara helt galet. 
Imorgon ska jag hem till Fannys pappa på födelsedagsmiddag med Ellika och hela tjocka Fahmy-släkten, sen får vi se lite vad jag gör senare, men men, nu återgår jag till teven. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0