vad ska man göra?

En tjej jag känner till mig har gjort en mindre bra sak. Jag kommer inte gå in på detaljer, jag skulle bara vilja ha lite råd, okej?

Såhär ligger det till, en tjej som jag känner, (har känt väldigt bra senaste året, men har nu nyligen bråkat med men försöker vara trevlig ändå dock) vi kan kalla henne Gabriella. Har ljugit för mig och alla mina vänner om en ganska stor och viktig sak. Eller missförstå mig rätt, detta är inte viktigt för oss, då det bara rör henne för tillfället, däremot en av mina vänner tog de väldigt hårt eftersom hon genomgått samma sak som Gabriella påstod att hon gått igenom. Huvidsaken är att det här är en såpass stor sak som man inte ljuger om, man skämtar inte ens om det. Det är inte okej.

Nu är det också såhär att vår vän Gabriella vet inte om att vi vet att hon har ljugit för oss och förmodligen alla andra. Det kan finnas två personer som vet sanningen men som endast är vänner med Gabriella så vi kan inte fråga de. Jag förstår att det här kan vara lite krångligt att förstå men för att sammanfatta allting;

Person A har ljugit för resten av världen i princip, person A vet inte att resten av världen är medvetna om att hon har ljugit. Ska resten av världen konfrontera person A?



Så, ska vi säga att vi vet? Vad ska vi säga i sådana fall?


Kommentarer
Postat av: elin

shiiiit vad krångligt de där blev om man läste snabbt och slarvigt:p

2008-04-03 @ 21:12:20
Postat av: elin

shiiiit vad krångligt de där blev om man läste snabbt och slarvigt:p

2008-04-03 @ 21:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0