tisdag

Ooo jag mår inte bra, bättre än igår dock. Somnade ganska tidigt igår, vid tio skulle jag kunna tro och har legat vaken i sängen nu sen halv sju imorse... Tråkigt att inte orka göra något. Jag ska tvinga mig upp ur sängen snart och försöka få i mig något att äta tänkte jag.

Har ni tänkt på att man blir extra blek när man är sjuk och nästan lite smalare direkt?
Tänkte på det imorse när jag skulle ta mig ett glas vatten. Jag brukar undvika att titta mig i spegeln när jag är sjuk men för tillfället så står det en stor spegel precis vid dörren så den är oundviklig. Så när jag skulle sätta på mig morgonrocken fick ja syn på mig själv. Håret stod åt alla håll trots att jag hade en tofs, alldeles likblek över hela kroppen, kan dock vara ljuset i rummet.

Jaja nog om hur äcklig jag såg ut imorse, haha. Ligger och funderar på hur jag ska få alla resor att gå ihop med ekonomin. Det gäller att bara spara,spara och spara. Men jag vet inte riktigt hur jag ska lyckas med det. Men jag tänker satsa, rejält på detta. Skulle vara så roligt att åka, framförallt till Malaga då. Eftersom det är den resan som krisar lite. Vi vet inte ens hur länge vi kommer vara där eftersom vi kan åka lite hur vi vill, men bra att jag påminde mig själv! Jag ska kolla lite flygbiljetter och sådant nu. Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0