tisdag

Det här har varit en riktigt skön kväll. Tog en lång promenad med Ellika vid åtta tiden och sen direkt när jag kom hem tog jag mig en jätte lång dusch med peeling och hårinpackning och grejer. Duschade i säkert 40 minuter minst. Varmvattnet tog slut i allafall.

Veckan ser fullspäckad ut för mig faktiskt;
Onsdag: Två träningar + skola
Torsdag: Skola + prov + jobba
Fredag: Tjejmiddag och födelsedags hos Maria
Lördag: Kalas hos Matte
Söndag: Middag hos mormor + coctailparty hos Johanna

Sen har jag ingenting planerat än så länge tror jag, nu sitter jag och kikar på "Miss Secret Agent" på trean, och fixar naglarna lite. Så nu ska jag återgå till mig själv och bara mig själv, vi kanske hörs lite senare!

(Om du inte vågar säga till dig själv att du är bäst, hur ska då andra se det?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0