sovdags

Nu är det dags för mig att hoppa i säng, vilket kommer bli svårt eftersom jag inte gjort något annat än att legat i soffan eller sängen idag och kollat på TV. Eller jo, jag har målat naglarna, faktiskt. Jag har dock inte ens orkat duscha, har bara legat i morgonrocken, inte ätit något och inte rört på mig. Bara kollat på tv och The Hills hela dagen. Men jag får det, visst? Eftersom jag är sjuk.

Imorgon blir det dock andra puckar. Ska möta Lisa vid ett-tiden och äta lunch, på Forno Romano. har saknat deras ceasar-sallad så mycket så jag hoppas verkligen att hon är sugen på att äta där! Eftersom jag inte kunnat äta något idag så lär jag väl frossa imorgon. Spelar ingen roll om man inte har någon matlust man får i sig deras sallad ändå, jag lovar!

Efter det lär vi kankse åka in till den stora staden och kanske handla lite. Jag har spanat in en "blus" på H&M som jag är lite sugen på, sen behöver jag verkligen ett par nya solglasögon, eftersom Zara pajade mina, Damn you Zara! Shit happends, men finns de några jag gillar så är det bara att köpa, det är nämligen inte ofta jag fastnar för solglasögon.

Nej, sovdags var det ja. Vi hörs imorgon, Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej, vad trååkigt!! vart är det du försökt beställa ifrån då? miu miu är verkligen helt underbart.

godmorgon föresten :)

2008-03-26 @ 07:17:53
URL: http://www.emmajm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0