övernattning och wii

Det blev övernattning hos Linus för mig och Kristoffer. Hade en riktigt skön hemmakväll igår. Spelade wii hel kvällen och drack lite öl och cider. Vi spelade bowling, baseball, tennis, golf, boxades och dödade zombies på Resident Evil. Riktigt roligt var det faktiskt. Imorse försökte vi oss på SuperMario men det var bara hopplöst efter ett tag.

Nu ska jag till mormor och morfar på en liten fika, sen ska jag och mammsen åka till centrum och köpa skor till mig. Behöver ett par riktiga gympaskor. Har bara stövlar och högklackade så nu är et dags. Lyckas ju alltid göra sönder alla gympaskor så fort. Blir nog ett par reebook, såna här vanliga. De är så himla sköna, de kan jag ta till träningen också. Men vi får se lite vad jag kan komma hem med. Har ju ingen digitalkamera som funkar så jag får nog ta kort med mobilen och lägga in sen. Min usla mobilkamera som knappt funkar, menså ni ser iaf.

Ikväll blir det melodifestivalen hemma hos Kristoffer skulle jag tro. Vi blir väl inte så många men det är rätt skönt. Det är ju ett påsklov som kommer upp snart också, redan nästa vecka. Ärlig talat så vill jag ha skola nu, men bara för att jag vill få reda på resultatet på mitt spanska prov. Tror det gick jätte bra faktiskt, men man kan ju aldrig veta. Men men, jag håller tummarna!  Sover hemma ikväll i allafall så jag kan nog skriva lite sen också, skriver väl innan jag går ut ändå, tror jag. Ha det bra så länge!

(Jag tror nästan att jag ska införskaffa mig et eget wii snart, riktigt roligt var det! Och man slipper gå till gymet, en

Kommentarer
Postat av: Yegane

Hejsan cissi! Jag slumpa upp din blogg på mer traffik
:P

allt bra annars? :)

2008-03-15 @ 21:27:49
URL: http://yegane.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0