my new life and my new lover

Long time no seen.

Jag tänker inte ta upp någonting gammalt utan jag tänker göra ett försök att börja skriva i bloggen igen, på nytt. Helt på nytt. Mina senaste inlägg har väl itne varit de rolligaste, men jag hade ingen ork för att skriva i bloggen. Jag kände inget nöje eller lust i att göra det.
Men nu, helgen börjar gå mot sitt slut, och jag ligger och fibblar med skolarbete, jobb, flyg & resor och allt annat. Så då tänkte jag; Vad är bättre just nu än att börja blogga igen som jag inte gjort på mer än en månad.?

Hmm. Ja du, jag har väl inget speciellt att skriva egentligen, tänkte väl bara titta in, säga hej och berätta att jag lever. Jag har varit lite som en zombie på sista tiden, men I feel fine now! Och nu tänker jag ta tillbaka mitt liv och sätta igång som vanligt igen. Nu har jag visserlligen gjort det ett tag, men för er som inte vet så.

Jag ligger här i min säng med mina två älskare, en gammal gammal och en lite nyare. Nämligen musiken, oftast blir det Takida man lyssnar på och min lite nyare älskare; Mina SkullCandy lurar, I love them. Har legat och pillat med jobb framförallt nu, försökt få ihop alla träningar, eftersom jag numera inte bara är Enebybergare inom fotbollen utan även har fått jobb hos Djurgårdens IF. Tack för den Sassa! Jag är skyldig dig för det, Spank you=)

Ja jusste, inte så mycket mer med det. Tänkte ta mig en promenad om ett tag. Känner lite att jag behöver det. Är rätt så sliten, fortfarande småsjuk, och trött!! I need a walk. Men men, vi kanske hörs senare då?
Shit vilket meningslöst inlägg. Aja, jag ville bara säga hej, så Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0