min dator är paj

Min dator gick sönder igårkväll, därför har jag inte kunnat uppdatera någonting. Har försökt fixa den idag men det verkar som att jag behöver lämna in den, och eftersom det är en skoldator så får jag vänta tills skolan börjar igen på tisdag. Jag får blogga från mammas dator så länge men det kommer inte bli lika mycket uppdateringar då tyvärr. Kan heller inte lägga upp några bilder eller liknande. Men får hoppas att det går fint ändå.

Hittade en tröja idag på Carlings, perfekt för sommarkvällarna ute i skärgården. Helt helt helt perfek! Billig var den också, men jag köpte den aldrig. ångrade mig redan när jag var påväg hem fem minuter senare. Imorgon tror jag att jag ska åka tillbaka och köpa den faktiskt. Jag vill verkligen ha den. Men eftersom min ekonomi inte är den bästa just nu och jag måste spara massa pengar så vet jag inte riktigt hur det ska gå till. Men men, nu ska jag hoppa in i duschen. Planerna för ikväll vet jag inte. Kanske filmkväll? Hmm, vi får se, sköt om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0