Maria 18 i bilder

Är allt bra med er? Jag sitter hemma i fåtöljen och tittar på tv, kom hem ganska sent igår trots att vi tog det hyfsat lugnt. Vi var en hel del igår men inte slutet var det bara jag, Fanny o tre killkompisar, men det var väl då vi hade som roligast skulle jag tro. Ska bara ta det lugnt nu på dagen, eller eftermiddagen, jag ska till mormor på middag klockan sex, det ska bli trevligt. Är inte där lika ofta som jag brukade förrut, hinner inte så ofta längre. Hursomhelst har jag har fått fram lite bilder från Marias artonårskalas som jag tänkte visa lite kort här bara, here we go;

image378
Elin och Sara lyckliga linslusar
image379
Fanny, Sara och Elin (min arm, inte lika kamerakåt)
image380
Min ögonsten Fansan och Sara såklart

image381
Sara och Maria, innan allt drog igång på riktigt

image382
Maria och Sara
image383
Så söta Sara
image384
Sara, Maria, Sara och Farinaz (totalt omgjorda av tjejerna innan kvällen började)
image385
Världens sötaste par Emma och Linnéa och sen artonåringen själv, Maria

Det kommer förmodligen fler bilder sen, men dessa var de enda jag kunde få tag på. Snacka om att jag var duktig på att undvika kameran den kvällen. Haha, jag kämpade verkligen med det, men några få fastnade jag nog på, o de lär ni ju se sen. Nu ska jag återgå till Made på MTV, tycker det är så himla skoj att kolla på, vi hörs lite senare!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Intresserad utav att få gratis underkläder hemskickat?
http://fameislessthaninfamy.blogg.se/1206274509_okej_intresserade_uta.html

2008-03-23 @ 16:01:24
URL: http://fameislessthaninfamy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0