lördag

Hej allihop! Är det bra med er? Jag sitter och kikar på reprisen på So you think you can dance, tänkte ta mig något litet att äta snart, har inte gjort det ännu.

Vi var ju hemma hos Sassa och Linus igår och kvällen var jätte mysig, Sassa hade gjort en helt underbar middag och dukat upp jätte fint med tända ljus och hela köret, sådär satt vi fem personer i deras lagom stora kök och avnjöt en perfekt middag och ett gott vin. Sedan flyttade vi över till vardagsrummet, spelade wii sports, vi bowlade, och sedan satte vi oss och spelade Stockholmsspelet, det var även väldigt mycket skitsnack under kvällen men det var riktigt kul faktiskt. Vi fick även skriva i deras lilla gästbok både i nyktert och mindre nyktert tillstånd. Vi får hoppas att de hade trevligt när de läste vad vi skrivit.

Ikväll ska jag ner till Matte som bor bara några hundra meter ifrån mig, vi är ett par stycken som ska dit ikväll. Så får vi se hur den kvällen går. Vi hörs kanske lite senare, anledningen till att jag inte uppdaterar så ofta är ju för att min dator har gått sönder och jag måste låna mammas varje gång jag ska skriva och det blir ju inte så ofta. Men men, Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0