lördag kväll

Det blev varken melodifestivalen eller utekväll idag. Inträffade en riktigt tråkig sak så lilla Kristoffer mådde inte så bra, hoppas det blir bättre snart. Men lite shopping blev det! Ni ska få se med min dåliga mobilkamera nu:) Jag var så galet trött ikväll så jag ville bara gå hem och lägga mig i den varma sängen, och så blev det!

   


 

Sjukt snygga gympaskor från Nike 1000 kronor
Cover up från Aco 79 kronor (tror jag)
Och ett par jeans från Crocker 400 kronor, hur billigt och bra som helst! Men de ser ni inte för de har jag inte hemma, de håller på att läggas upp, ska hämta de imorgon innan yogan


Ser ni mitt fina påskägg? Fick det av farmor och farfar idag, massa godis i! Nej nu ska jag ta mig ett stort glas cocacola, det är ju lördag och jag är hemma, då får man gotta sig lite:) Vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0