klockan är 20.03

Nu har jag kommit hem från mötet med C från Djurgården. Hann med en liten snabbmiddag med Viktor också, var trevligt. Var ett tag sedan jag träffade honom. Tyvärr blev det inte så länge. Nu sitter jag här i min nya DIF-overall. Ah, it feels good! Träningarna drar igång igen 2 april, en torsdag. Skulle egentligen ha åkt iväg på en träning nu på torsdag men jag kom på att det går ju inte, jag jobbar ju då. Lite tråkigt, hade velat se lite hur de har byggt upp spel och träningar nu på sista tiden.

Har kommit fram till att jag måste få tag på en digitalkamera. Inte bara för bloggens skull utan i allmänhet. Funderar på att åka in med min, kanske har någon garanti eller liknande. Måste försöka med det. Kom också fram till idag att jag har i princip full bokat fram tills efter sommaren i kalendern.
Jag har något jobb, träning eller något skoj planerat till slutet på sommaren. Det känns lite tokigt, jag brukar inte ha planerat riktigt så långt framåt, bara några enstaka saker men nu är det verkligen någonting varje vecka, om inte flera veckor i sträck.

Försöker få tag på Jesper just nu, men med ingen framgång tyvärr. Vi får se lite hur det går, men men. Jag försöker lite till. Kanske ska gå ut och ta mig en joggingtur snart, vi får se. Hörs sen!

(Puckobloggen krånglar igen så jag kan inte lägga upp några bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0