grön av avund

Ligger och kikar på The Hills. Har gjort det i ett par timmar nu känns det som. Måste bara påpeka att jag är så himla avundsjuk på Stina som åker till Thailand om en vecka, på obestämd tid!!!!

Det är något sådant spontant och impulsivt som jag bara skulle vilja göra nu! Men jag kan inte. Inte förrän jag har gått ut skolan. Kommer jag iväg till Malaga i sommar så blir det lite så, haha stannar vi en eller två veckor? Nej riktigt avundsjuk är jag faktiskt, men jag hoppas att de får de jätte bra och jag ser fram emot att följa bloggen därifrån. Så fort jag går ut skolan så drar jag med. Jag vill inte bo på något fint lyxhotell, utan jag vill backpacka. I hela Asien helst, självklart kommer bloggen få följa med. I minst två månader ska jag vara borta hade jag tänkt. Men nej, nu börjar jag drömma mig bort och får förhoppningar om att det kommer hända snart, men nej det kommer dröja minst ett år till. Men men, något jag har att se fram emot i allafall.

Nu ska jag återgå till The Hills, Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0