grattis jacob på 20-årsdagen

Oj, klockan är redan massor, har inte haft något tidsperspektiv alls idag ännu. Har legat ganska smådöd hela dagen hittils, men dagen ska snart byta riktning. Planerna ser ut som följande att jag ska göra mig iordning nu, sitter fortfarande i myskläder. Sedan ska jag åka och träffa Fanny för att ta en liten fika. Åka hem till Sassa kanske äta middag, sen dricka lite öl, vin snacka massa skit, spela wii kanske. Men framförallt snacka lite fotboll här. Sen så får vi nog se om vi stannar hemma hos henne eller drar ut någonstans. Lite dricka o snack blir det i allafall ikväll.

Sen så skulle jag vilja säga Grattis till Jacob som fyller 20 år idag, Congrats! Hade min dator funkat nu så hade jag kunnat lagt ut någon förnedrande bild på honom, men tyvärr så går det inte nu. Men en dag ska jag avslöja honom för världen, haha.

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa lite, vi ses på stan!

Kommentarer
Postat av: J

haha tackar:)
men det finns ju inga förnedrande bilder på mej:)

2008-03-29 @ 08:32:20
Postat av: ...

Vi ska nog kunna fixa fram en som är ritkigt förnedrande, haha

2008-03-29 @ 15:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0