fredag 14 mars

Kom precis hem från skolan, eller jag har varit i Täby Centrum ett tag faktiskt, och inte gjort något speciellt. Ganska ovanligt i mitt liv faktiskt. Just nu sitter jag bara och slappar framför TV. Sitter och kollar på Discovery, ska snart hoppa in i duschen och sen ska jag till Kristoffer. Vet inte riktigt vad jag ska göra där men vi ska i allafall till Linus ikväll, ha lite trevligt och så. Det ska bli skönt.

Men men, har inte så mycket att säga om debatten igår som jag sa tidigare. Jag håller med Bella om att Tobias Persson gjorde bort sig en hel del. Men och andra sidan så är debatt till för att man ska få ut sina åsikter och alla tycker olika. Det var förresten en ny artikel idag om Bella, om att hon skulle vara "olaglig". Hann inte läsa den, hade jätte bråttom, men den stod i någon av de här gratis-tidningarna. Tror kanske det var punktse.  Nu ska jag kila vidare, men vi hörs väl lite senare skulle jag tro. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0