entertainment now

Hade en trevlig kväll igår bara vi tjejer, senare kom det tre killar. Pojkvännen till en tjej som skulle hämta ett par stycken sen stannade han kvar ett tag. Sedan kom det också två killar som underhöll oss lite med musik, de sjöng och spelade gitarr. Vi hade trevligt, det var mycket skitsnack men jag antar att det blir så när man samlar tjugo höns i ett vardagsrum. Jag försöker lägga upp videos på när de sjöng igår, två killar o två tjejer sjöng rätt mycket, ska bara se till att få upp filmerna, hold on;




Jag får inte upp den andra videon så ni får nöja er med de sjungande pojkarna först, men jag lovar att lägga upp Linnea och Emma sen för de var riktigt duktiga de också, men här har ni en att börja med, so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0