Jag måste börja äta vitaminer

Var ett tag sen man skrev något, ärlig talat så har jag inte haft tid. Nu är jag däremot sjuk så nu har jag tid iaf. Har bestämt mig för att börja äta massa vitaminer så att jag itne ska bli sjuk så ofta som jag faktiskt blir...Ligger hemma i sängen och kollar på matchen, får se om jag kanske orkar slita mig ur sängen lite senare ikväll, ett litet tag i allafall. Helgen kom behövligt, dock är det jävligt tråkigt att jag blev sjuk nu såklart. På måndag börjar fotbollen igen, det är kul, sjukt kul men jävligt jobbigt när man inte mår så bra, Men men that's life.

Mycket saker som händer i livet just nu känner jag, blandade saker, båda bra och anus. Jobbar nu måndag och tisdag med fotbollen, sen är det slut. På onsdag kommer syrran hit, torsdag morgon åker vi till tatueraren och ska snacka lite med honom. Torsdag eftermiddag/kväll kommer släkten hit, på fredag fyller jag år + att det är midsommarafton, på lördag åker jag ut till Sandhamn och på söndag åker syrran hem. Så nu njuter jag av helgen och hoppas på att bli frisk.

Har fått min första "taskiga" kommentar, eller vad man nu ska säga. Men ärlig talat så behöver ni inte ödsla någon tid alls på det för jag bryr mig inte ett smack. Sen de flesta kommentarer man får stämmer inte med verkligheten för fem öre så försök så mycket ni vill, men I don't care a shit! okej?

De tråkiga med att ha slutat skolan är att man knappt träffar sina kompisar, man hinner inte, nu visserligen för att jag jobbar. Jag har ju flera på sommar fotbollen men inte klasskompisarna o de. Lite trist. Vill ni veta det absolut värsta? Jag har inte träffat Bamse sen avslutningen, it sucks! Men det ska ändras på, så fort jag blivit frisk minsann! Jag saknar ju dig, lilla kisse!




Jag saknar den där saken, Ska försöka få i mig lite mat nu, så vi hörs sen, so long fuckers

Kommentarer
Postat av: KISS

Ja, vad ska man säga liksom? Jag är som en heroin, ett litet smakprov och man är fast :)

Tack vännen, snart ses vi :) <3<3

2008-06-17 @ 20:48:03
URL: http://bamz3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0