låt mig bara vara, okej?

Jag är så trött på alla falska människor som finns runt omkring mig just nu. Jag förstår inte riktigt grejen med att ena sekunden vara hypertrevlig och andra sekunden vara så falsk som det bara går. Vad är grejen? Kan folk då inte låta mig vara helt och hållet istället? Ja, jag syftar på en person. En endaste liten människa på denna jord, som jag inte borde bry mig om alls. Men, ja, nej förresten jag vet inte. Jag vet inte varför jag bryr mig. Jag är trevlig mot henne hela tiden, hennes bästa kompis hatar mig mer än allt annat på denna jord trots att jag aldrig gjort något mot henne, det bara är så. Men eftersom hennes vän hatar mig så älskar hon att vara elak mot mig, rent ut sagt elak när hon är med sin vän.

Låt mig bara vara!!! Okej? Snälla ödsla inte mer tid på att försöka såra mig, det har du gjort så det räcker och blir över redan. Sluta bara nu, jag orkar inte att du ska hålla på. Vi skiter i att prata med varandra helt och hållet. Så får du snacka hur mycket skit du vill bakom ryggen på mig men låt mig bara vara.

Kommentarer
Postat av: E

Ju elakare någon försöker vara ju mer osäker är den människan. Bästa sättet att krossa en sådan är att fortsätta vara cool, snygg och bäst och samtidigt bar le när personen kommer.

2008-06-16 @ 06:52:22
Postat av: Annelie

Låt mej gissa cissi

det är mej Annelie du menar, och bästa vännen är Alexandra

2008-06-17 @ 16:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0