nystädat här hemma

Nu har jag suttit och gruvat mig hela morgonen över att jag verkligen måste städa här hemma. Syster och hennes karlar åkte tillbaka till Oslo för bara en liten stund sen och då gjorde jag det till slut, jag städade hela hemmet. Känns skönt  nu måste jag säga. Har väl lite lite kvar men det kan vänta till senare, har gjort grovjobbet om man säger så.

Hittade massa nya funktioner på min kamera så jag har faktiskt tagit kort så ni kan se alla hur duktig jag varit;

 
This is my lovely kitchen. Det var värre innan än vad det ser ut som, speciellt golvet! Men nu är det nymoppat och rent, så fan ta näste jävel som går in med skor!

 
Mitt stoora matbord, rent och nyoljat, så duktig har jag varit, vet dock inte var jag ska lägga sjökortet så det fick ligga kvar.

 
Till sist: My messy livingroom, men nu är det rent och fint minsann. Sovrummet får ni inte se because that is where all the magic happends! Nejdå, men det är inte riktigt klart än, tar det som ett sista projekt.

Har äntligen fått pli på min kamera så jag tänkte att jag gör ett stort bildinlägg sen så får ni se vad jag haft för mig på sista tiden, har precis fått in alla bilder på min lilla hjälpreda som jag skriver på. Nu ska jag gå ut i solen och bara ta det lugnt, Fansan kommer hit sen när hon har slutat jobba, hon ska bo här  ett tag eftersom jag egentligen inte tycker om att bo ensam. Sen om lite mindre än tre veckor så åker vi ju till Spanien så det ska bli otroligt härligt. Vi höres senare! 

Kommentarer
Postat av: Emil

Jag vill se sovrummet.

2008-07-22 @ 08:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0