godmorgon

Vaknade av den värsta signalen någonsin imorse och jag nästan flög upp ur sängen, vilket resulterade i nackspärr. Det är illa, försov mig lite så jag har bara hunnit duscha, blir ingen frukost hemma idag, men vi har ju frukost på jobbet klockan nio så det ska nog bli bra.

Sitter ute i morgonsolen faktiskt och dricker te just nu. Himla skönt. Men jag måste åka nu om fem minuter för att hinna, måste ju byta om på jobbet och det tar sin lilla tid. Ellika och hennes mor ska tatuera sig idag vid halv ett. Hennes mamma ska göra två stycken varav en är hemlig, för mig!!! Jätte frusterande, Jag ska vara den första som är där och ser den direkt efter jobbet i allafall. Slutar runt tre idag tror jag. Får se om jag orkar till fyra. Sköt om er och ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0