efterlyser en bra systemkamera!

Nu var det slut på det roliga. Helgen är slut och imorgon är det dags att börja jobba igen. Klockan sju börjar jag dessutom och jag kan verkligen inte sova. Helgen har varit fullspäckad, åkte Eckeröturen igår med fyra tjejkompisar, tack för en under bar dag! Bloggen kårånglar såklart just nu så det blir inga bilder ikväll.

Sitter och tittar runt på lite systemkameror, har tänkt att införskaffa mig en sådan nu. Känns som att det är dags. Någon som har tips på en bra sådan? En dialog, inte någon analog, det har jag inte plats eller tid med.

Har väl ingenting speciellt att skriva, blir så mycket trevligare på bloggen med lite bilder så jag avvaktar med det, tillbaka till teven och ett försök att sova, Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0