distant dreamer.

Hade en inte så bra dag på jobbet idag, hade ont i både huvud och mage och ingen matlust fanns i närheten heller. Efter jobbet satt Linn och väntade utanför sjukhuset och vi åkte till Fanny där vi också mötte upp Ellika. Sjösatte vattenscootern och tog oss några svängar i edsviken. Vi åkte bara två i taget så vi stannade på en liten ö utanför huset och satt där och myste i solen, och badade. Det var helt underbart, vi kom upp i 112 km/h med scootern, det var nästan helt plant vatten så vi letade efter vågor från båtarna som var ute.

Jag ligger redan i sängen faktiskt, tidigaste kvällen på jag vet inte hur länge, ska verkligen försöka sova nu så jag orkar jobba imorgon, tänkte försöka jobba mellan sju och fem eller liknande, och då behöver jag sova.

Inga bilder idag. Jag tror jag har hittat en schysst systemkamera, en digital. Olympus E 420 tror jag den hette. Någon som har den? Eller vet om den är så bra som jag tror och hoppas?

Imorgon blir det städning hela dagen eftersom norrmännen kommer på torsdag. Kan vara trevligt om det är fräscht  här då. En till anledning till att jag måste sova nu, lång arbetsdag och städning imorgon.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0