awesome

Jag har fått ett jobb, ett gammalt jobb, på sjukhuset. Var där förra sommaren också fast på en annan avdelning, så det är helt ok. Nu behöver jag inte känna paniken över att jag inte har något att göra, börjar jobba på måndag efter den här veckan.

Imorgon ska jag till farbror doktor tidigt ¨på morgonen, öroninflammation skulle jag tro. Skoj va?

Syster yster är här nu med mig i det tomma huset, hon bor här i en vecka ungefär tror jag innan hon åker tillbaka till Oslo. Hur tusan ska det gå när jag ska jobba, upp tidigt på morgonen, komma hem efter jobbet, svinhungrig och då laga mat själv, jag är värdelös på att laga mat.

Jaja,det blir säkert topp. Ikväll ska jag på middag hos L med bara närmaste fem tjejerna, det sk. "Gamla  gänget, med ett undantag då" Haha, ja ett undantag är det faktiskt men hon har varit med såpass länge nu så det märks inte. Fan, skitsamma jag ska inte babbla på om det, jädrans onödigt. Eh, ja skål på er! vi hörs:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0