Söndagkväll

Nu är jag hemma från söndagens PowerYoga! Har varit det ett tag också faktiskt, farmor och farfar var här när jag kom hem så vi har pratat lite med dem, kollat på Singing Bee också såklart. Det var helt okej faktiskt. Kanske inte lika roligt som Så ska det låta, men nästan. Haha Sen har jag och pappsen spelat Need for Speed. Och nu har jag lagt mig lite till ro och kollar på D.E.B.S tror jag den heter.

Poweryogan var i allafall heter underbar, det var jätte roligt att vara med, helt toppen! Man fick träna andning och skitjobbiga positioner, men det blev nästan lätt efter ett tag. När man var klar med allting var man så lugn och harmonisk så det var nästan läskigt. Nu ska jag läsa Ellikas ( www.ellika90.blogg.se )inlägg för dagen tänkte jag, sen gå och lägga mig faktiskt, måste somna i hyfsad tid i allafall. Så vi hörs imorgon, Sköt om er. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0