söndag

Hello på er!

Redan söndag igen. Har precis kommit hem från M, tänkte jag skulle dra hem lite tidigare men så blev det inte. Har lite saker att göra här hemma egentligen, städa och så men är itne sugen alls på det. Ska ju iväg på Yoga om bara någon timme så vi får se lite hur det går med allt som verkligen BEHÖVER fixas! Har suttit och tittat på massa bilder från Elle-galan. Oh god, I wish I would have been there! Men men, nästa år så=)

Igår låg vi bara hemma och kollade på film. Gick ner till macken i snöstormen, ganska bra timing! Haha, hyrde Transformers, KillBill 2 och Disturbia. Transformers blev den första, hade inte sett den förrut och den var helt okej. Kanske inte ritkigt min stil på film men helt okej som sagt. M:s lillebror blev i allafall nöjd med filmvalet. Han älskar den filmen! Han tittade på den två gånger i morse också. Sen såg vi Disturbia, den här med samma kille från Transformers som får husarrest och börjar spionera på grannarna och den ena visar sig vara en mördare. Jag trodde den skulle vara bättre men helt okej den med. Jag har blivit så kräsen med filmer. Kill Bill tog vi inte ens fram. Haha, men men så går det, nu ska jag kika på bussen till yogan. Vi hörs lite senare, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0