081206

Nu är jag hemma igen efter en helkväll/morgon/dag. Vi har levt ett litet invandrarkollektivsliv kan man kalla det, i allafall idag på morgonen, Det har varit busy busy hela tiden. En har bakat, en har städat, en har diskat, en har pluggat och en annan har hjälpt till. Oj oj oj vad roligt det måste ha sett ut. Men det kommer i allafall bli jätte bra till kvällen.

Nu kommer min mormor och morfar snart på fika eftersom jag bakade igår, sedan ska jag ju iväg snart till mina kusiner, och träffa släkten. Sen ska jag skynda mig därifrån fort som tusan tillbaka till Sassa för att närvara på glöggminglet som hon ska ha, det kommer bli otroligt mycket folk. Jag måste skynda mig dit för sedan ska vi iväg till Södra, eller Kägel, på Hutchi Gucci? Stavas det så? Temakväll i allafall, mycket homosexuella, mycket transvestiter och härliga människor. Det kommer bli grymt.

Nu måste jag hoppa in i duschen och börja göra mig i ordning. Men jag hör av mig senare, säkerligen från mobilen då. Lev väl!









Såhär roligt hade jag och Ellika i Sassas trappuppgång igår när vi väntade på henne. Hon hade inte kommit hem än men vi hittade vårat egna lilla sätt att roa sig på. Vi ställde oss på varsin sida av porten och ja, ni ser resultaten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0