081221

Jag tänkte bara göra en kort kort uppdatering nu. Jag har haft en bra helg, en fartfylld, upplevelserik helg. Både positivt och negativt. Jag har definitivt testat på mitt liv som ung vuxen denna helg. Om man nu kan uttrycka sig så. Jag fick lite panik nu då jag upptäckte att bidraget inte kommer förrän vid nyårsafton och min lön kommer ju lite när jag vill att den ska. Jag har fortfarande lite klappar kvar att inhandla innan onsdag. Hmm. Panik.

Jag har ju i allafall fått tillbaka min kamera från lagning, nu funkar den hur bra som helst. Men jag har ingen sladd till den för tillfället. Därav en del av den dåliga uppdateringen. Jag tycker själv inte att det är alls lika roligt utan bilder. Text kan ju också vara givande men det är väl alltid roligare med lite bildbevis. Så nu har jag laddat upp på kameran. Bilderna går så långt bak som till Magaluf-resan i somras, och Saras födelsedag som firades i slutet av juli tror jag.

Ikväll tänkte jag åka till Ellika och ta det lugnt. Vi har haft utgång nu fredag lördag då passar det perfekt med en lugn mysig hemmakväll. Tråkigt bara att det blir ett jävla liv här hemma så fort jag ska roa mig, eller umgås med mina vänner. Nu ska jag äta mig en liten lätt middag i allafall. Sen ta mig iväg. Det blir tidig kväll idag. Jag ska möta upp en tjej i centrum imorgon som ska hjälpa mig med min julklapp till min syster. Kan tyvärr inte skriva ut något här då risken finns att hon faktiskt läser denne.

Lev väl, jag säger God Jul nu då jag inte vet hur mycket jag kommer att skriva under min lilla ferie nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0