081212

Fredag fredag, äntligen fredag!

Jag hade den konstigaste drömmen inatt. Jag vaknade av att jag grät och var jätte deppig. Den involverade allt från morötter och ägg till separationer och otrohet massa tårar och ja. Nej det var intgen trevlig dröm. Så nog om den!

Ikväll blir det middag på Södra, det blev ingenting igår nämligen. Vet inte när men vi ska snacka ihop oss lite vi flickor. Måste bara påpeka att jag var väldigt duktig idag, gjorde min första omelett och den blev grym! Inte bränd, inte konstig utan helt perfekt! Jävligt gott var det. Jag kan ju kankse ta och berätta att jag har träningsvärk i hela kroppen, men framförallt då triceps och biceps från boxningen igår. Men det känns otroligt skönt faktiskt. Lite jobbigt att jag inte kan lyfta armarna så långt bara. Haha.

Nu ska jag ta och städa lite sen en lång lång dusch! Lev väl vi hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0