studiebesök är väl alltid roligt

Jag försov mig imorse, rejält, vaknade i panik. Och jag missade julkalendern. Det var bara att rusa iväg till skolan. Åkte direkt iväg på ett studiebesök på Bosön, kanske inte världens mest givande besök om man nu skulle lära sig något. Men det var väl inte tanken heller. Tanken var väl mer hur det skulle vara att gå där osv. Eftersom vi blir så kallade "vuxna" nu i sommar när vi tar studenten. Höjdpunkten på dagen var att jag fick i allafall träffa Emil, min lilla Emil. Han läser minsann bloggen flitigt vet ni. Det var roligt för jag har inte sett honom på jätte länge.

Nu tänkte jag laga mig lite middag, jätte tidigt men jag är vrålhungrig. Ska på "planeringsmöte" ikväll runt sjutiden så det är väl lika bra. Vi hörs ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0