more sailors

Snabb uppdatering, igår kväll var vi på Söder källaren en sväng. trevligt trevligt. Kom hem alldeles för sent, gick upp tidigt, skola, jobb sen hem till Sassa idag igen, hämtade alla saker och myste med Sassa och Lisa. Calle och Rickhard var där ett tag men de skulle ut så vi stannade kvar.

Imorgon ska jag ut på stan med mor och far min och äta middag och handla lite klappar. Ska bli mysigt. Hittade lite fler bilder från Hootchy Kootchy kvällen. Nästa är redan spikad, 14 februari. Alla hjärtans dag. Det kommer bli grymt









Ja som ni ser, min hatt var på alla utom mig. Men trevligt hade vi. Otroligt trevligt. Nu ska jag hoppa i sängen, ska upp tidigt imorgon. Vi höres då!

Kommentarer
Postat av: Linnsan

Vad söta ni var!

Den 14 februari? Åh fan, då är även lilltjejen 18!

2008-12-17 @ 16:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0