min lilla näsa

Smärta. Smärta. Smärta.

Har varit och pratat med syster om min lilla näsa. Fick en salva, bedövande, då smärtstillande inte funkar så jätte bra, men just nu använder jag båda. Blir det inte bättre skulle jag åka och kolla upp nogrannare. Dock går jag ej ut med detta, utan bara för tillfället. Jag ska till Sassa ikväll då jag aldrig kom så långt igår. Har en påse att hämta och så ska vi laga mat och ha lite mysigt ett gäng.





Såhär ser jag ut idag. Snyggt va? Eller inte hela dagen utan nu mer på eftermiddagen. För att salva/geggan ska sitta där den ska. Det gör ont som fasiken och jag är röd och öm. Man ser klart och tydligt vad som hänt. Men det är okej, det går bra. Är bara orolig att det hänt något inuti eftersom de gör ont så fort jag nuddar eller vickar på den liksom. Nu ska jag gräva ned mig framför tv:n ett litet tag. Vi hörs senare. Lev väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0