i wan't my car...

Har precis kommit hem från en liten roadtrip. Ska gå och lägga mig nu, ska upp jätte tidigt till gymmet imorgon. Så nu tänkte jag gå och tvätta av mig och krypa ner i sängen.

Men en sak jag tänkte på idag. Det är fanimej dags för mig att ta tag i körkortet nu. Blir så jädrans sugen när vi är ute och bilar lite. Tycker bara att det är så jobbigt för våra bilar är så stora och känns lite klumpiga att köra liksom. Funderar starkt på att köpa en liten golf som jag kan ha och köra runt i. Men egna lilla söta bil.



O det skulle vara underbart. Imorgon ska jag jobba direkt efter skolan sen är det dags att åka ut och köra lite i jumbo-bilarna. Men nu måste jag minsann sova. Lev väl chicas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0